Rovers

Leeftijd: 18 t/m 25 jaar
Opkomst: Woensdag 19:00 - 21:00

Wij zijn de Rowans!

Wij zijn een groep van 8 dames en heren. Onze band met de scouting begon al op jonge leeftijd en vloeit door in onze rol als jeugdlid. Daarnaast zijn we ook allemaal leidinggevende. Stuk voor stuk zijn we doorgestroomd vanuit de jongere speltakken, met ervaringen die ons hebben gevormd tot wie we nu zijn.

Opkomsten

Onze ontmoetingen vinden maandelijks plaats op woensdag. We organiseren onze eigen opkomsten, variërend van avontuurlijke tochten tot gezellige thema-avonden en kookprogramma's.

In onze bijeenkomsten streven we naar een mix van avontuur, discussie en gezelligheid. We komen samen op onze eigen locatie, waar we de ruimte hebben om scoutingactiviteiten te ondernemen en bij te buurten. Dit doen we vaak bij het kampvuur of voor de haard.